Tuesday, June 19, 2012

nasi arab damsyik N9 !!!! mantop !!!

Sejak bermenjak menjak aku lepak n9 neh,,,ley tahan gak lak aku mengeksplore tmpt2 makan yg bez kat area n9 neh...


And one of the place yg berjaye menarik hati and kalbu ku ini adelah,,, NASI ARAB DAMSYIK !!! Kawan aku penah makan kat situ before this... Yang buat aku tertarik nak pi join makan kat sane adelah disebabkan SUASANA nye yg ala2 arab gitu....





Lau korg tgk seat dte pon da cukup selesa and menambah selera...makan dok kat bawah gitu....mmg bez la,,laen dr tmpt2 laen.. And menu dya pon mmg ala2 arab...nme pon nasi arab kan...












and makan dye mmg agk banyak...korg lau nk dtg sini,,,jgn la dtg sensorg...bawak famly or membe...mkn ramai2 baru bez....sbb de set makan dalam dulang...nmpx cam ala2 arab gitu !!!!



disamping air teh pudina dye yg mengancam...actually de jek air laen,,,tp time aku makan situ,,,aku order "SHAI AIS" yg bermaksud "TEH PUDINA AIS"...air2 dye yg laen pon bez gak tau



pape pon,,bg korg lau belom merase,,,ok jgk lau nk dtg lepak2 ngn famly tersayang kat sini...tuko2 selera la,,,xkn asek mkn fast food jek kn....tmpt neh xrugi pon lau korg g...mmg bez...harge pon not bad...berpatutan...

pape pon,,, SELAMAT MENCUBA K.....  @_____@

No comments:

Post a Comment